wtorek, 11 listopada 2014

Początek.

 Witam!
 Na samym wstępie chciałabym Wam powiedzieć, że nie jest to "nowy blog" jakby się mogło zdawać, przedtem prowadziłam tego bloga pod adresem www.raspberryandhair.blogspot.com. Jednak miałam "małą przerwę", która trwała 3 miesiące, nie wchodziłam na swojego bloga, kompletnie go zaniedbałam, po jakimś czasie weszłam i przeraziłam się.. nagle wszystkie zdjęcia i nie tylko znikły z mojego bloga, strasznie wkurzyłam się, próbowałam to jakoś naprawić, ale mi nie wyszło, dlatego postanowiłam założyć "nowego bloga". Usunęłam stare posty oraz zmieniłam adres bloga na www.malinowe-dziecko.blogspot.com, zmieniłam również swój adres email na: raspberryxh3h3blog@gmai.com, udało mi się to wszystko zmienić bez utraty obserwatorów, z czego jestem bardzo zadowolona. W następnym poście napiszę, co przeżyły moje włosy przez te trzy miesiące.
 Pozdrawiam!